niedziela, 7 grudnia 2014

,,Czuję się przez Ciebie brudny''










,,Czuję się przez Ciebie brudny, 
chociaż podobno jesteś taka czysta.''




,,Czekałem na nią.
Chociaż nikt mnie nie poinformował. Chociaż nie wiedziałem tego zapinając koszulę tamtego wieczoru.
Czekałem najpierw na unoszący się lekko przy ziemi dym tuż przy podłodze.
Potem na uderzenia głośnego dźwięku z głośników.
Czekałem na ten ogrom ludzi. Na całe zamieszanie, na szum, na klimat swobodnego aczkolwiek ciężkiego echa zapachu perfum i lanej wódki.
A później czekałem na to, żeby spojrzeć na wejściowe drzwi.
I na to, żeby w jednej sekundzie nie rozumieć niczego. Żeby stracić pewność i pytać siebie o niespodziewane zgubienie.
Bo zgubiły mnie jej nogi w obcisłych ciemnych jeansach, zgubiły mnie biodra którymi kołysała wchodząc zdecydowanym krokiem do wnętrza sali. I jak się okazuje również wnętrza mnie.
Czekałem na czerwone usta. Na niezwykle rozpromienione uśmiechem usta.
Była piękna.
Bardziej niż mogłem to sobie wtedy uświadomić.''







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz